Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Odbrana Trepče pogrešnim oružjem - namera ili neznanje?

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 02 februar 2015 23:08
Laki
Prijatelju, ne radi se ovde o neznanju. Cilj ove Vlade je da Trepča ode Šiptarima, kao i sve do sada. Dakle, ne radi se ni o kakvom neznanju, već je na delu svesna izdaja svoga naroda.
Preporuke:
90
0
2 ponedeljak, 02 februar 2015 23:37
brko radoje
Sigurno će i predaju Trepče kao i sve pre toga AV da proglasi za veliku diplomatsku pobedu,nemamo još mnogo vremena ako želimo da opstanemo kao narod i kao država moramo se što pre osloboditi ovih izdajnika , uz napomenu da ni prethodnici nisu mnogo bolji od aktuelnih.novi ljudi čistog obraza koji hoće da zaštite nacionalni interes....
Preporuke:
69
1
3 ponedeljak, 02 februar 2015 23:51
bogatstvo naroda
Hvala na inormaciji i upozorenju.
Pratićemo ih.
Stranice udžbenika istorije Srbije,još su otvorene.
Preporuke:
68
0
4 utorak, 03 februar 2015 00:13
cmok Toronto
Ko je vlasnik Srbije?Ima nas pa nas nema.Buđenje posle 15 godina...je mamurluk..Rodoljupci krenite..
Ko vas sputava..ako ne vi sami.
Imate istorijski zadatak..sada i nikada više.
Ako je za utehu...predivan tekst a nije od Šekspira.
Vaš sajt,strana se otvara bez problema u Kanadi.
Preporuke:
61
1
5 utorak, 03 februar 2015 01:13
Kod
Ljubomorna vizantijska vlastela znala je da kaže: „Lako je Milutinu da gradi crkve, kad on ima 100 rudnika zlata".
Kako autor zna šta je govorila ljubomorna vizantijska vlastela? A takvi su mu i ostali argumenti.
Mislim da je ovo zloupotreba sajta NSPM u cilju odbrane Novaka Bjelića, direktora koji je zabio glogov kolac u srce Kombinata. Pravo pitanje je kako je dotični direktor, kao promoter Miloševićeve pogubne poslovne politike, upravljao Trepčom u periodu do okupacije Kosova, a ne o njegovoj "mudroj" odbrani srpske imovine. O tome bi mnogo više mogli da posvedoče i poslovni partneri i zaposleni u Trepči.
Preporuke:
5
39
6 utorak, 03 februar 2015 07:44
Konobar
Predaja TREPČE - neznanje ili namera? Pomešano neznanje sa namerom.

Srbiju nije uništila korupcija, Srbiju je uništilo neznanje posla koji se vrši!

Od momenta kada je otvorena OKTOBARSKA TRASA - partijski ''STRUČNjACI'' prave Srbiju i evo kako Srbija danas izgleda...
Preporuke:
36
5
7 utorak, 03 februar 2015 11:52
Čedomir-Sića
Zašto se o pitanju Trepče ne oglasi Jorogovanka, pa ona je bila alfa i omega za privatizacije posle 1990. god. Posebno, pre toga, bila je i glavni bankar u Kosovskoj banci, zna izvore finansiranja investicija u Trepči. Ali "vuna kićo" sada su druge uloge na delu, a glumci isti, ordinarni konvertiti.
Preporuke:
30
1
8 utorak, 03 februar 2015 12:04
Forever Jang
@Kod
Niti je Novaku Bjeliću potreban više advokat, niti ga ko napada, pa nema razloga ni da ga iko brani, a to ne radi ni autor ovoga teksta. On iznosi suve činjenice, i štaviše adekvatno dokumentuje. Pominjete saradnike i kooperante Trepče, e pa baš bih voleo da se napokon sazna ko je prodavao olovnju šljaku iz Trepče. Govorilo se mnogo o američkom ambasadoru Delu i mnogim drugim krupnim ribama. Govori se i da se prodaje znatno ispod cene, govori se i da je UNMIK poklanjao šljaku, navodno zato što ugrožava ekoligiju. Svašta se govorilo i govori. A interesantno je da je sadašnji direktor trepče već 14 godina na tom mestu. Mnogo je kume!
A što se tiče početka teksta, gde autor boji tekst istorijskim kontekstom, navodeći i istok i zapad (Dante), to je tek nešto najbolje što sam pročitao.
Svaka čast za izvanredan članak.
Preporuke:
32
0
9 utorak, 03 februar 2015 12:35
SuperBad
Ovoj drzavi je Trepca, teret na putu u EU.Iluzorno je da ce ona, sem formalnih izjava, bilo sta uraditi da je odbrani.
Preporuke:
14
12
10 utorak, 03 februar 2015 13:35
Forever Jang
Samo mi polanjajmo resurse kojekome, a globimo narod, zaposlene, penzionere i privredu, i daleko ćemo dogurati.
Preporuke:
26
2
11 utorak, 03 februar 2015 14:08
ser joška
akcionarsko društvo, a akcionari - Beogradska banka , Goša, Akcijski fond Srbije (nije država nego "vrat") i druge firme koje ne postoje preko 10 godina ili su u stečaju 10 godina..

ajd više s tim "što se babi snilo" analizama
Preporuke:
6
19
12 utorak, 03 februar 2015 14:54
Saško Paško
ser joška,
Uopšte nije važno da li rade ili ne rade pojedine firme akcionari i kako rade. One imaju svoje akcije. Ako nema te i te firme, akcije je neko nasledio. Postoji sukcesor. Mada tema koju ste Vi potegli može da bude jako interesantna. Šta ako se pokaže da u stečajnom postupku nije uzimana u obzir vrednost akcija, da se akcionarima nisu isplaćivale dividende, da je te akcije neko "pojeo".... Sve u svemu mnogo interesantna tema. Mnogo intersantna, i može da otvori i pitanja likvidacije banaka, i namernog teranja firmi u stečaj...Mnogo interesantno.
Preporuke:
30
1
13 utorak, 03 februar 2015 16:55
Kod
@ Forever Jang
Slažem se da niko više ne napada Novaka Bjelića, ali ne zato što je zaboravljeno kako je upravljao Trepčom, bolje reći neprikosnoveno gospodario. I kažete da ga autor teksta ne brani? Samo tvrdi kako je dotični pravnim argumentima odbranio Trepču (poznato je kako su Kušnerovi jastrebovi bili doslovni u poštovanju pravde!) i pokazavši mu dokument dokazao ko je pravi vlasnik! I da je stavio je Kušnera „na muke“, pa je ovaj morao da angažuje 3.000 policajaca grada Čikaga kako bi pobili Bjelićeve pravne argumente!!! Ko u to može da poveruje, svaka čast.
P.S. Ako je ono „svedočenje“ o kralju Milutinu nešto najlepše što ste do sad pročitali, pokušajte s nekom knjigom. Iznenadićete se...
Preporuke:
4
10
14 utorak, 03 februar 2015 17:48
Forever Jang
@Kod
Praviću se da nisam pročitao poslednju rečenicu Vašeg komentara. Ja se na primer slažem sa autorom, a Vi se ne slažete. Ili se možda slažete, ali Vam smeta što autor nije ispljuvao Novaka Bjelića. Kako god, ako imate suprotne argumente, zašto ne napišete tekst, jer ste verovatno pismeni čim ste tolike knjige iščitali, kojim biste pobili argumente autora. Samo, tada se ne biste mogli potpisati pseudonimom, nego punim imenom, a to baš i nije isto.
Ono đto ja crno na belo vidim iz priloga objavljenih u tekstu je da je država vlasnik 30% akcija, i kao takva nema šta da u Briselu pominje Trepču. Neka otkupi još 21% pa neka je pokloni Šiptarima.
Preporuke:
17
0
15 utorak, 03 februar 2015 19:42
Kod
@ Forever Jang
Vi kažete: „Ono što ja crno na belo vidim iz priloga objavljenih u tekstu je da je država vlasnik 30% akcija, i kao takva nema šta da u Briselu pominje Trepču“. A ambasador Velike Britanije u Prištini Jan Klif kaže da „pitanje kombinata Trepča ne treba da bude tema dijaloga između Beograda i Prištine, već da problem Trepče treba da se reši unutar Kosova“. (TANJUG 24.1.2015.). Jeste li i dalje ubeđeni u ispravnost stava autora?
Sugerišete mi da osporim argumente autora. Koje argumente? Autor čak nije ni pomenuo jedini koliko toliko validni dokument, dosta nevešto napravljen pokušaj preventivne prodaje Trepče grčkom biznismenu (Miloševićevom poslovnom prijatelju).
Što se tiče Novaka Bjelića i njegovog lika i dela, normalno da mi smeta njegovo veličanje. Vama godi. Treba da vas je sramota. To da je on Kušneru predočio dokumenz i sprečio ga u preuzimanju Kombinata... Ma, hajte molim vas...
Preporuke:
4
11
16 utorak, 03 februar 2015 19:43
Kod
Pravi junaci dosadašnje odbrane Trepče su zaposleni. Posebno tehničko osoblje, koje se na sve načine dovijalo da podriva preuzimanje.
Pogledajmo šta o Novaku kažu drugi: „Kombinatu Trepča čiji je tadašnji direktor bio Miloševićev lični prijatelj Novak Bjelić. Ali, gospodin Bjelić je bio nesposoban, propalica takoreći, nikom ništa nije plaćao, i kad je dobio titulu menadžera godine Kombinat iz Kosovske Mitrovice je propao“ (KO RADI UZMI MU SVE http://www.magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=314&cl=23)
Pogodila Vas je i moja opaska o istorijskom uvodu. I dalje ostajem pri tome da je neozbiljan svako ko napiše rečenicu: „Ljubomorna vizantijska vlastela znala je da kaže to i to“. Ma odakle da je preuzeto, teško da je taj pio kafu sa vizantijskom vlastelom i slušao ogovaranje Milutina.
P.S. Zamerate mi što se ne potpisujem punim imenom.A, kod vas, Forever Jangu, šta je prezime a šta vam je ime?
Preporuke:
6
11
17 utorak, 03 februar 2015 20:02
Forever Jang
Ja komentarišem mnoge teme ovde i imam svoj pseudonim već godinama. A Vi koliko vidim ste specijalista za ovu temu, ona Vas je mnogo pogodila, za Novaka Bjelića kažete da je propalica, ali pod pseudonimom. Vrlo hrabro more se priznati.
Preporuke:
12
1
18 utorak, 03 februar 2015 20:13
Brana ili sahrana
I ko nezna, kriv je, ali ne zato što nezna, već što ne pita i ne nauči. A zla namera, svi znamo kako se kažnjava.

Simptomatično je i u ovom slučaju koliko se često nađe lik pobuđen da komentare vešto skrene sa ključne teme koja sa vlastodržaca i gospodara naših života skida veo nevinosti.
Preporuke:
17
0
19 utorak, 03 februar 2015 20:29
Saško Paško
@Brana...
Izvanredno ste to primetili. Potpisujem.
Preporuke:
15
0
20 sreda, 04 februar 2015 00:07
Kod
Evo, javno se izvinjavam što sam se usudio da osporim navodne argumente autora teksta, posebno hvalospev o Bjeliću, i time povredio univerzalne komentatore koji o svakoj temi imaju mišljenje pa se osećaju ugroženo kad se javi komentator („lik pobuđen da komentariše“) koji o konkretnoj temi nešto konkretno i zna.
Preporuke:
5
7
21 sreda, 04 februar 2015 00:50
Posmatrač
Kada je pre dve godine Ministar za rudarstvo u Vladi Srbije Bačević, za vreme posete SAD-a ponudio Trepču Amerikancima ovde je primljeno sa podsmehom. Sada će je Albanci nuditi SAD-u ili nekoj drugoj zapadnoj kompaniji.
Preporuke:
10
1
22 sreda, 04 februar 2015 12:58
ser joška
Saško Paško

kad se mnogo interesantne teme ne otvaraju 20 godina u državi, tu državu niko ne shvata ozbiljno .. pa ni papirologiju te države.
Preporuke:
9
0
23 sreda, 04 februar 2015 13:01
ser joška
Brana ili obmana

ako rukovođenje i vlasnički odnosi nisu ključna tema, onda da nastavimo o kralju Milutinu
Preporuke:
1
5
24 petak, 06 februar 2015 20:08
Visarion
I šta sad?Čija je Trepča?Akcionari se ne javljaju.Postoje u nekim dokumentima, recimo validnim.Ali gde su?Fatamorgana?Taj Grk ili neka opipljiva skupina ljudi , firmi, instituta.Čija je Trepča zaboga.Od Engleza ju je oteo Tito posle rata.Ko će sve ovo što sad dajemo strancinma bilo kad da vrati.Kako da vratimo ne samo Trepču, nego Kosovo.Je li ono njihovo ili oteto. Najpre godinama lukavstvom a sad silom.Ima li nečega gde smo mi sigurni i tačno znamo šta nam je činiti.I to svi kao jedan.Bez toga mi nećemo nigde i ne možemo ništa.Ovo kako se delimo pokazuje samo koliko su nas svi zaludeli i boreći se samo za Trepču napuštamo Kosovo.Kosovo je oteto i polako , lukavo naseljavano, pa silom pražnjeno od Srba staosedelaca i naše nacije kao vlasnika.A mi se svađamo.Nemamo ni oko čega jasan stav.Svaka vaška obaška.Šiptari sve rade zajedno.I ovu pobunu su uradili dogovorno.Vlast i opozicija.Skinuli Srbina i ćute.Žrtve za njih nisu ništa.Uzmu li Trepču uzeli su Kosovo.Isto misle svi.A mi?
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner